کد خبر : 38510
تاریخ انتشار : شنبه 8 تیر 1398- 52: 16

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

عده‌ای از مسؤولین اجرای قانون خدا در جامعه را باور ندارند

عده‌ای از مسؤولین اجرای قانون خدا در جامعه را باور ندارند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه عده‌ای از مسؤولین، اجرایی کردن قانون خدا در امورات جامعه را باور ندارند، گفت: قبل از انقلاب باید با رژیم طاغوت مبارزه می‌کردیم ولی الآن باید با مسؤولین عاشق پست مبارزه کنیم.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی شامگاه جمعه در مراسم شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامعه‌این شهرستان با بیان اینکه‌ اهل‌بیت راه روشنی برای رسیدن به سعادت هستند، اظهار کرد: پروردگار با فرستادن امامان و‌ پیامبران راه رسیدن به سعادت امروز و‌ دنیوی را به انسان نشان داده و مردم باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به حقیقت روز قیامت گفت: در روز قیامت حقایق نوع قیام، افکار و اعمال انسان نمایان می‌شود به همین دلیل دغدغه امامان این است که یوم القیامت انسان‌ها زیبا شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اذعان به اینکه مؤمنان پاک امیر المومنین به‌راحتی از پل صراط عبور می‌کنند، تصریح کرد: کسی که دلش پاک بوده، نماز خود را سروقت خوانده و به مستمندان کمک کند به‌راحتی از پل صراط عبور می‌کنند و‌ مؤمنانی که درجه کمی از ایمان را دارند به‌سختی از صراط عبور می‌کنند.

مهدوی با تأکید بر لزوم توجه انسان به امامان معصوم افزود: پروردگار به امامان معصوم چنان قدرت معنوی و‌ مصونیت اعطا کرده که انسان با ‌توسل به این عزیزان به آرامش اخروی و‌ دنیوی رسیده و می‌تواند امورات زندگی خود را به‌راحتی بگذرانند.

وی لازمه داشتن ایمان قوی را، نمایان کردن آن عنوان کرد و گفت: انسان‌ها باید ایمان و باور خود را بروز دهند و همواره بگویند الله پروردگار ماست، زیرا عده‌ای فقط در هنگام مشکلات از خدا یاد می‌کنند و به‌محض انجام شدن کار خود خدا را فراموش می‌کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأکید بر اجرایی شدن قانون خدا در امورات جامعه بیان کرد: قانون خدا، کامل‌ترین و جامع‌ترین قانون دنیا است که اگر انسان به آن‌ توجه کند موفق شده و به همه خواسته‌های خود رسیده و‌ جامعه‌ای روبه‌پیشرفت خواهند داشت به همین دلیل شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی به این مهم توجه و تأکید ویژه داشتند.

مهدوی با اشاره به جایگاه امام صادق در بین امامان شیعه افزود: امام صادق دارای جایگاه معنوی و علمی بسیار زیادی در بین امامان معصوم بوده و تعداد شاگردان این امام بزرگوار به چهار هزار تن می‌رسد و این جایگاه باعث شد مذهب شیعه را تشکیل دهد ولی به دلیل همراه نبودن بعضی از این شاگردان موفق به قیام نشد.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مسؤولین، اجرایی کردن قانون خدا در امورات جامعه را باور ندارند، اذعان کرد: قبل از انقلاب باید با رژیم طاغوت مبارزه می‌کردیم ولی الآن باید با مسؤولینی مبارزه کنیم که تا به پست و‌ مقام می‌رسند توجه ای به اجرایی شدن قانون خدا در جامعه ندارند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به نشانه‌های یک انسان شیعه بیان کرد: فردی که خود را شیعه امام جعفر صادق معرفی می‌کند، باید به بیت‌المال توجه کند، در هنگام مشکلات مقاومت و‌ استقامت داشته، به نیازمندان کمک کرده و‌ نماز خود را سروقت بخوانند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار