کد خبر : 47043
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398- 22: 11

دکتر دل آور در دیدار با هنرمندان؛

عده‌ای در انتخابات ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند/ برخی فقط ادعای انقلابی بودن دارند ولی در عمل خلاف انقلاب عمل می کنند

عده‌ای در انتخابات ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند/ برخی فقط ادعای انقلابی بودن دارند ولی در عمل خلاف انقلاب عمل می کنند

عده‌ای در انتخابات ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند/ برخی فقط ادعای انقلابی بودن دارند ولی در عمل خلاف انقلاب عمل می کنند

به گزارش گیلانستان، دکتر مجید دل آور در دیدار با جمعی از هنرمندان به ضرورت اجرای عدالت و شایسته سالاری در جامعه تاکید کرد و افزود: متاسفانه در بسیاری از بخش های جامعه تخصص و دانش جایگاهی ندارد و کارها تنها براساس روابط و رانت پیش می رود

وی با اشاره به اینکه مردم از بسیاری از نمایندگان خود ناراضی هستند گفت: برخی نمایندگان به جای نظارت بر عملکرد مسئولان دولتی و حل مشکلات مردم تنها به منافع شخصی خود فکر می کنند.

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان ایام انتخابات را بهترین فرصت برای اقدامات فرهنگی دانست و گفت: هنرمندان می توانند با زبان گویای هنر در ایام انتخابات آگاهی مردم را ارتقا دهند.

دکتر دل آور با اشاره به اینکه هنر می تواند موجب رشد و آگاهی انسان شود افزود: علم،معرفت و عمل صالح بدون آگاهی امکان پذیر نیست.

وی مشکلات فعلی کشور را حاصل برخی انتخاب های نادرست در ادوار گذشته دانست و یادآور شد: هنرمندان می توانند با انتخابی آگاهانه اکثریت مردم را برای انتخابی درست و شایسته همراه خود کنند.

این فعال سیاسی و اجتماعی اذعان داشت: هنرمندان می توانند در عرصه تولید نیز مشارکت کرده و موجب رونق چرخه تولید شوند.

دکتر دل آور با اشاره به اینکه یک نماینده مجلس باید با کمک مشاورین خود در تمامی عرصه ها ورود کند بیان داشت: یک نماینده مجلس باید با تمامی اقشار و طبقات جامعه گفت و گو کند.

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان با تاکید بر اینکه انقلابی بودن به شعار نیست بلکه به عمل است گفت: برخی تنها ادعای انقلابی بودن دارند و در عمل خلاف مواضع انقلاب عمل می کنند.

وی با انتقاد از هزینه های هنگفت برخی در انتخابات بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی در انتخابات جاری بیش از ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

دکتر دل آور با اشاره به اینکه شاهد گسترش دست های پشت پرده و فسادهای اداری و مالی هستیم تصریح کرد: برخی آقایان مدیر تنها با این هدف منصوب شده که سبد آرایی برای آقایان نماینده باشند.

این فعال سیاسی و اجتماعی با انتقاد از عدم تصویب طرح شفافیت آرا در مجلس گفت: برخی روبه روی مردم آن چیزی را بیان می کنند که برای مردم خوش آیند است ولی در عمل به منافع شخصی خود عمل می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار