کد خبر : 43344
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398- 11: 17

داماش گیلان ۲ – بادران تهران ۰؛

عروسی به کوچه ارتش لاجور‌دی‌پوش شهر باران رسید!

عروسی به کوچه ارتش لاجور‌دی‌پوش شهر باران رسید!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد بادران تهران عبور کند.

به گزارش گیلانستان دو تیم فوتبال داماش گیلان و بادران تهران از هفته نهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: رضا عادل

کمک‌داوران: مهرداد نجفی، موسی مهابادی و رضوان سرشار

ترکیب داماش گیلان:

ایمان صادقی، آرمین منفرددوست، سید کاظم رحمانی، آزاد جعفرزاده، سینا شاه‌عباسی، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، میلاد صفایی، میعاد یزدانی، سعید طالبی و سعید باقرپسند.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب بادران تهران:

کوروش ملکی، پویا سیف پناهی، رضا مرادی، وحید اسماعیل بیگی، محمدامین آرام طبع، محمد رحمتی، محسن سفید چغایی، ابوالفضل ابراهیمی، یاسر درویشی، ایمان غلامی و کریم اسلامی.

سرمربی: فرهاد کاظمی

داماش گیلان روزهای سختی را سپری می‌کند، عدم دریافت مطالبات مالی بازیکنان و در پی آن اعتصاب یک‌هفته‌ای، انصراف مدیران داماش از ادامه تیم‌داری و تحمیل سه شکست در چهار دیدار اخیر داماش در رقابت‌های لیگ یک و جام حذفی زنگ خطر را برای تیم داماش و هواداران تیفوسی‌اش به صدا درآورد.

درحالی‌که کمتر از ۴۸ ساعت به بازی داماش مقابل بادران تهران باقی‌مانده بود، شایعه‌ای عجیب شهر را فراگرفت، تغییر کادر فنی داماش گیلان و حضور دست‌نشان به‌عنوان سرمربی در این تیم! شایعه‌ای که دست‌کم تا دیدار مقابل بادران تهران به حقیقت نپیوست و فراهانی در هفته نهم نیز روی نیمکت سرمربیگری داماش حضور دارد.

فوتبال گیلان در هفته‌های اخیر با ناکامی مطلق پیش می‌رود، در سه هفته اخیر در مجموع سه امتیاز برای سه تیم گیلانی کسب‌شده است، دو شکست و یک تساوی نتیجه‌ای تکراری در هفته‌های ششم، هفتم و هشتم برای فوتبال گیلان بوده است و با توجه به شکست تیم‌های سپیدرود و ملوان در هفته نهم باید منتظر ماند و دید به‌سان هفته‌های گذشته تنها یک تساوی نصیب فوتبال گیلان می‌شود یا طلسم ناکامی‌های گیلانیان توسط داماش شکسته می‌شود؟

نتایج دیدارهای روز نخست هفته نهم رقابت‌های لیگ یک:

آرمان گهر سیرجان ۲ – سپیدرود رشت ۱

نتایج دیدارهای روز دوم هفته نهم رقابت‌های لیگ یک:

ملوان انزلی ۱ – استقلال خوزستان ۲

گل ریحان البرز ۲ – خوشه طلایی ساوه ۱

مس کرمان ۰ – فجر شهید سپاسی شیراز ۱

دیدار داماش و بادران کم‌رمق از سوی هر دو تیم آغاز شد و بیش از دو هزار تن از هواداران حاضر در ورزشگاه در ۱۵ دقیقه ابتدایی شاهد بازی سردی بودند، مهم‌ترین اتفاق بازی در این دقایق کارت زرد ایمان غلامی از تیم بادران است.

داماشی‌ها در دقیقه ۱۹ مهم‌ترین موقعیت خود را به دست آوردند، شوت سرکش میلاد صفایی با اختلاف اندکی از چارچوب دروازه بادران به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران تیفوسی داماش بلند شود.

دو تیم در نیمه نخست بازی سرد و کسل‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

داماش نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان نخستین دقیقه این نیمه صاحب یک ضربه کرنر شد، ارسال مواج از روی نقطه کرنر با چرخش سر سینا شاه‌عباسی نخستین گل مسابقه را در دقیقه ۴۶ برای تیم میزبان رقم زد.

دیدار دو تیم در نیمه دومی نشانی از بازی سرد و کسل نیمه نخست را ندارد، گل دقیقه ۴۶ داماش باعث شد بازی با سرعت بالایی دنبال شود، حملات بادران با ضد حملات خطرناک داماشی‌ها پاسخ داده می شود.

داماش گیلان در دقیقه ۶۱ می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد، استارت سریع باقرپسند باعث شد توپ در موقعیتی مناسب به میعاد یزدانی برسد و ضربه دقیق این بازیکن به دیرک عمودی دروازه بادرانی‌ها اصابت کرد تا بازی همچنان با همان تک‌گل شاه‌عباسی دنبال شود.

داماش گیلان پس از پیروزی هفته چهارم مقابل آرمان گهر نتوانست در لیگ و جام حذفی صاحب پیروزی شود، چهار دیدار اخیر داماش در هفته‌های پنجم تا هشتم با دو تساوی و دو شکست برای این تیم همراه بود و پیروزی مقابل بادران می‌تواند پایانی بر ناکامی‌های داماش باشد.

درحالی‌که هواداران حاضر در ورزشگاه خود را آماده جشن پیروزی یک بر صفر کرده بودند، سجاد موسوی تعویض طلایی داماشی‌ها در دقیقه ۸۹ موفق شد اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد بادران تهران عبور کند.

در حاشیه:

* چند دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۳:۳۰ برای ایاب و ذهاب هواداران داماش گیلان تدارک دیده شد و هواداران با استفاده از این اتوبوس‌ها از میدان انتظام خود را به ورزشگاه می‌رسانند.

* سیامک فراهانی و کادر فنی داماش گیلان پیش از آغاز مسابقه به سمت فرهاد کاظمی و نیمکت‌نشینان بادران تهران رفته و به آن‌ها خوش‌آمد گفتند.

* نتایج ضعیف داماش در هفته اخیر باعث شده است استقبالی ضعیف از این دیدار به عمل آید و حدود دو هزار تن در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور دارند.

* محمد مختاری و جابر نصیری به دلیل محرومیت، دیدار داماش مقابل بادران تهران را از دست دادند.

* در غیاب محمد مختاری، بازوبند کاپیتانی داماش بر بازوی محمد رستمی بسته شد.

* داور در نیمه نخست مسابقه، دو دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

* هواداران داماش با شعار «صدرای باتعصب، روحت شاد» یاد هوادار فقید داماش که چند روز پیش دار فانی را وداع گفته بود، گرامی نگه داشتند.

* داماش در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

* هواداران تیم فوتبال بادران تهران پس از دریافت گل دوم تیم‌شان با یکدیگر درگیر شدند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار