کد خبر : 43477
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398- 14: 11

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

عزت ملت ایران با مقاومت حفظ می‌شود/ افراد فرصت‌طلب می‌خواهند کشور را به سمت دنیاطلبی بکشانند

عزت ملت ایران با مقاومت حفظ می‌شود/ افراد فرصت‌طلب می‌خواهند کشور را به سمت دنیاطلبی بکشانند

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با انتقاد از افرادی که نگاه خود را به غرب معطوف کرده و به آن‌ها امید دارند گفت: شهدا نشان دادند که عزت ملت ایران با مقاومت و ایستادگی حفظ ‌شود.

به گزارش گیلانستان سردار محمدعلی حق‌بین ظهر در یادواره شهدای قلعه رودخان در فومن اظهار داشت: بررسی سیره بزرگان سبب هدایت مسیر زندگی بشریت می‌شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم اربعین امسال عنوان داشت: این حرکت عظیم و شکوهمند نشان داد که مردم همواره در مسیر اهل‌بیت گام برمی‌دارند.

سردار حق بین با بیان اینکه ائمه همواره در شرایط سخت کنار مردم بودند و مردم نیز این بزرگان را امین خود می‌دانستند افزود: ملت با بصیرت ایران نیز در زمان انقلاب و جنگ با آگاهی کامل از رهبران و پیشوایان خود حمایت کردند و همین امر سبب موفقیت‌‌های انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ افراد دنیا‌طلب همواره در شرایط سخت مردم را تنها گذاشته‌اند ابراز داشت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و باید هوشیار باشیم تا چنین دنیاطلبانی مردم را با شعارهای خود فریب نداده و در راس قدرت قرار نگیرند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه امروز افراد فرصت‌طلب در تلاش هستند تا کشور را با سمت دنیاطلبی بکشانند گفت: حضور چنین افرادی در میادین قدرت شرایطی سختی را برای کشور ایجاد می‌کند.

سردار حق‌بین فرصت‌طلبان و دنیاطلبان را عامل پایمال شدن عزت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهدای ما با فرا کردن خونشان عزت ملت ایران را حفظ کرده و سایه جنگ را از سر آن‌ها کم کردند و نشان دادند که عزت با مقاومت به دست می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه نباید به افرادی که برای رسیدن به قدرت پول خرج می‌کنند بها داد عنوان داشت: برخی سیاسیون از تیریبون‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان دشمنان را به زبان می آوردند که مایه شرم است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با انتقاد از افرادی که امروز همه امید خود را به غرب بسته‌اند اظهار داشت: نگاه به غرب و امید داشتن به آن‌ها برای کشور مشکل‌ساز است.

سردار حق‌بین با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با رشادت‌های خود به الگوهای مقاومت تبدیل شدند خاطر نشان کرد: در روزهای نخست دفاع از حرم برخی فرصت طلبان در داخل کشور، رزمندگان مدافع حرم را متهم میکردند که بخاطر پول می‌جنگند.

وی با اشاره به اینکه که باید آگاه باشیم تا عده‌ای اسلام ظاهری را جایگزین اسلام ناب محمدی نکنند تاکید کرد: عده ای در لباس دین از دین خارج می شوند و در مقام مدعی از قدرت سو استفاده می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار