کد خبر : 75307
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400- 37: 12

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در رشت:

عزم دولت برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن به زنان سرپرست خانوار

عزم دولت برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن به زنان سرپرست خانوار

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با اقشار مختلف زنان گیلان از پیگیری‌ها برای پرداخت تسهیلات آسان بدون ضامن به زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش گیلانستان؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار با بیان اینکه میزان تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار را با داشتن فقط یک ضامن به ۵۰ میلیون تومان افزایش داده ایم گفت : در تلاشیم تا زمینه‌های پرداخت تسهیلات بدون ضامن را نیز فراهم کنیم.
انسیه خزعلی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند باشد، به آسیب‌هایی که زنان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و خانوادگی با آن مواجهند، اشاره کرد و افزود: توانمند سازی بانوان، طرح بیمه زنان سرپرست خانوار، دور کاری مادران شاغل، تسهیلات فرزندآوری، ارتقای علمی، فکری، روحی و اجتماعی زنان از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به اینکه تحریف کارکرد‌ها و ارزش‌های وجودی زن سبب انحطاط جامعه می‌شود، گفت: مدیریت و سرمایه گذاری در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند و با برنامه ریزی صحیح انجام شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: همان گونه که جنگ سخت منابع مادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جنگ نرم هم سبب از بین رفتن فرهنگ، هویت، ارزش‌ها و جایگزین شدن ضد ارزش بجای آن‌ها می‌شود.
انسیه خزعلی جنگ نرم را زمینه ساز خدشه دار شدن نقش مادری و وظایف دینی زنان و دختران دانست و افزود: هر گامی که برای مقابله با جنگ نرم برداشته می‌شود، باید کاملا حساب شده باشد.
وی افزود: آسیب‌هایی که زنان جامعه با آن مواجهند باید با همت همین قشر برطرف شود و زنان ایران اسلامی همان گونه که صبوری، استقامت و توانمندیشان را در دوران دفاع مقدس نشان دادند هم اکنون هم تمام توان خود را در مسیر حفظ آرمان‌ها و تداوم انقلاب به کار خواهند گرفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه امام راحل پس ا پیروزی انقلاب زمینه را برای حضور و بروز استعداد‌ها و توانمندی‌های بانوان ایران اسلامی مهیا کردند، گفت: امام راحل زنان را یکی از ارکان پیروزی نهضت می‌دانستند و معتقد بودند زنان باید در امور اساسی و مقدرات مملکت مشارکت فعال داشته باشند.
در این مراسم ۱۰ نفر از نمایندگان حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زنان گیلان، ضمن بیان مشکلات، راهکار‌های پیشنهادی خود را ارائه کردند.
در پایان از فرزند شهیده‌ی مدافع سلامت گیلان، راوک داوود پور تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار