کد خبر : 99712
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402- 09: 15

نماینده ولی فقیه در گیلان:

غزه به میدان گورستانی برای سربازان صهیونیستی تبدیل می شود

غزه به میدان گورستانی برای سربازان صهیونیستی تبدیل می شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین جهانی شده است، گفت: غزه به گورستانی برای سربازان صهیونیستی تبدیل می شود.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی صبح شنبه در جمع راهپیماییان ۱۳ آبان در رشت، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف در این راهپیمایی زیر بارش شدید باران نشان دهنده پایبندی مردم به نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و حرکت عظیم برای نابودی استکبار جهانی راس آن اسراییل و آمریکا است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نسل کشی رژیم صهیونیسیتی علنی شده است، گفت: نابودی رژیم جعلی و جنایت کار اسراییل مطالبه جهانی است.

 

فلاحتی با بیان اینکه استکبار جهانی ضربه سنگینی از حماس خورده است، اضافه کرد: اسراییل و رژیم صهیونیستی با حمله برق آسای جبهه مردمی حماس و غزه شکست خورده است.

 

وی با اشاره به عصبانیت رژیم اسراییل از مقاومت مردم فلسطین افزود: مقاومت ۷ دهه ای مردم فلسطین به الگوی تمام عیار جهانی تبدیل شده و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی در منطقه ذوق ارتباط با رژیم صهیو نیستی داشتند، گفت: حمله حماس به رژیم صهیونیست تمام معادلات منطقه و دنیا را به هم زد.

 

فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از حقانیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: اندیشه های اسلام ناب و بیداری اسلامی از طریق انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

 

وی با اشاره به شکل دهی مهندسی شده رژیم جعلی صهیونیسم در منطقه و قلب آسیا افزود: مبارزه با استکبار یک حرکت عقلایی و منطقی است و تا پایان رژیم جعلی اسراییل ادامه خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم دنیا بیدار تر شده اند، گفت: آنهایی که تا دیروز مدعی کدخدایی بودن آمریکا را داشتند امروز به زباله دان تاریخ پیوستند.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقشه های شوم استکبار علیه اسلام و انسانیت بیان کرد: «مرگ بر آمریکا» یک آرمان و هدف بزرگ است و تا نابودی استکبار و ظلم استمرار خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین جهانی شده است، افزود: فلسطین و غزه به میدان گورستان برای سربازان صهیونیستی تبدیل می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار