کد خبر : 99640
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402- 28: 19

سرپرست فرمانداری تالش:

فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش انجام شد

فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش انجام شد

سرپرست فرمانداری شهرستان تالش با اشاره به انجام فاز سوم پروژه روشنایی بزرگراه اسالم به تالش، گفت: در مجموع برای سه فاز این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

به گزارش گیلانستان، ایرج مؤذن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فاز سوم پروژه روشنایی اسالم به تالش از میدان بالاده اسالم تا میدان امام حسین(ع) شهر تالش به بهره برداری رسید.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان تالش به روند اجرای فازهای اول و دوم این پروژه نیز اشاره و تاکید کرد: در دهه فجر سال ۱۴۰۱ فاز اول پروژه به طول هفت کیلومتر از روستای گیسوم تا دوربرگردان سه راهی روستای کله سرا در بخش اسالم و فاز دوم ۲۷ اسفند ماه سال گذشته به طول هفت کیلومتر از سه راهی روستای کله سرا تا میدان بالاده اسالم به بهره‌برداری رسیده بود.

 

وی افزود: جهت بهره‌برداری از فاز سوم پروژه روشنایی به طول دو و نیم کیلومتر، پنج میلیارد تومان و در مجموع سه فاز، ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هزینه شده است.

 

مؤذن بر مسئله مهم تامین امنیت جاده‌ها و حمل و نقل شهرستان تاکید  اظهار کرد: بهره‌برداری کامل از روشنایی کمربندی اسالم به شهر تالش از مطالبات جدی مردم بود که با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیرکل راهداری و مدیرعامل توزیع برق استان و همچنین ادارات شهرستانی محقق شد؛ بهره‌برداری از این پروژه مهم امنیت جاده‌ای شهرستان را افزایش می‌دهد.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار