کد خبر : 93872
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402- 42: 14

شعارهایی که عملی نشد؛

فراموش شدن داماش و سپیدرود بعد از رای آوری در انتخابات!

فراموش شدن داماش و سپیدرود بعد از رای آوری در انتخابات!

این تیم‌ها که نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی دارند، همواره مورد بی‌مهری مسئولان ذیربط قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، داماش گیلان و سپیدرود رشت ۲ تیم فوتبال محبوب و پرطرفداری هستند که نه تنها مردم استان گیلان بلکه از قدیم الایام مردمان سایر استان‌های کشور نیز هوادارشان بوده و هستند.

اما این تیم‌ها که به جرات می‌توان مدعی شد نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی دارند، همواره در سالهای اخیر مورد بی‌مهری مسئولان ذیربط قرار گرفته‌اند.

باید گفت کانون توجهات نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر به این ۲ تیم صرفا در سخنرانی‌های قبل از انتخابات خلاصه می‌شود و حال که این مسئولین بر صندلی‌های خود تکیه زده‌اند دیگر کمتر به آن شعارها اشاره نموده که گویی اولویت‌شان بعد از رای آوری ۱۸۰ درجه تغییر کرده است!

ار آنجائیکه این خُلف وعده مسئولان در مردم نسبت به دولت و حاکمیت نا امیدی زیادی ایجاد می‌کند، شایسته است مسئولان نظارتی با ورودی جدی به این موضوع یا با آن مسئولان برخورد نموده یا به ایشان تاکید کنند بر شعارهای انتخاباتی خود پایبند باشند.

گفتنی است کمک مالی به تیم‌های ورزشی به خصوص فوتبال در بخشنامه‌های تصویبی وزارت کشور مورد تاکید قرار گرفته و شهرداری‌ها در راستای اجرای ماده ۱۶ می‌توانند سالیانه با مصوبه شورای شهر اعتباراتی به ورزش عمومی اختصاص دهند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار