کد خبر : 103180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402- 15: 21

معاون استاندار گیلان:

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی انتخابات در شفت اظهار کرد: بسترهای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در گیلان فراهم است.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات الکترونیکی افزود: انتخابات رشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که این روش در تسهیل بخشی روند انتخابات مؤثر است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت نظارت میدانی بر روند برگزاری انتخابات در استان بیان کرد: عملکرد شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه در چگونگی برگزاری انتخابات به صورت جدی رصد می‌شود.

 

جلایی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی و دروغ پردازی دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است، افزود: در طول چهل و اندی سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید مورد تبیین واقع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار