کد خبر : 99353
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402- 42: 20

فرماندار لاهیجان:

فراهم کردن حضوری آگاهانه در انتخابات وظیفه مسئولان است

فراهم کردن حضوری آگاهانه در انتخابات وظیفه مسئولان است

فرماندار لاهیجان با اشاره به ثبت نام ۶۹ داوطلب نمایندگی مجلس در این شهرستان و سیاهکل گفت: وظیفه مجریان انتخابات فراهم کردن حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

به گزارش گیلانستان، فرهاد براتی بعد از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از پایان مهلت قانونی ثبت نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ۶۹ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

 

وی با بیان اینکه تعداد ۶۱ داوطلب را آقایان و ۸ داوطلب را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: ۳۰ درصد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای سابقه ایثارگری هستند.

 

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: ۸۷ درصد داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۶ درصد دارای مدرک کارشناسی، ۴ درصد دارای مدرک دکتری و ۳ درصد دارای مدرک حوزوی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مجریان انتخابات فراهم کردن حضور پرشور و آگاهانه مردم است، ادامه داد: تمام تلاشمان برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی دانست و گفت: انتخابات پیشرو از مهمترین رخدادهای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر به شمار می‌آید و دشمنان در تلاش خواهند بود تا در مشارکت مردم خدشه وارد کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار