کد خبر : 99226
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402- 06: 23

فروش املاک استانی، مدیرعامل شرکت دخانیات را به مجلس کشاند

فروش املاک استانی، مدیرعامل شرکت دخانیات را به مجلس کشاند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از احضار مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به مجلس در پی قصد فروش املاک این شرکت در گیلان خبر داد و گفت: عایدی فروش این سرمایه‌ها باید صرف توسعه دخانیات استان شود.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فروش ۲ ملک با ارزش دخانیات در رشت اظهار کرد: دخانیات گیلان یک شرکت خصوصی است و از مالکیت دولت خارج است.

 

وی با اشاره به برخی از دلایل فروش املاک شرکت دخانیات افزود: دخانیات برای توسعه کارخانجات و تجهیزات، پرداخت حق و حقوق کارکنان، خرید مواد اولیه، بدهی معوقات دولتی نظیر تامین اجتماعی و مالیات قصد تأمین سرمایه از محل فروش اموال کرده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مطالبه دغدغه‌مندان نسبت به فروش املاک شرکت دخانیات بیان کرد: اخیرا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به مجلس فراخوانده شده و در آینده نیز نشست مشترکی با حضور وی در استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حائز اهمیت برشمردن سرمایه‌های شرکت دخانیات در گیلان گفت: این املاک ارزشمند چه تبدیل به احسنت بشوند و چه بمانند از املاک دخانیات هستند.

 

آقازاده با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری یکی از تأکیدات ما به مسؤولان شرکت دخانیات در فروش املاک مازاد است، افزود: عایدی فروش املاک شرکت دخانیات تماماً باید صرف توسعه ماشین‌آلات، زیرساخت و بهبود کیفیت تولیدات دخانی در استان باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار