کد خبر : 49745
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399- 33: 11

جاشین ستاد مقابله با کرونا گیلان:

فعالیت مشاغل کم خطر منوط به اخذ کد بهداشتی است

فعالیت مشاغل کم خطر منوط به اخذ کد بهداشتی است

جانشین ستاد مقابله با کرونا گیلان با تأکید به اینکه فعالیت مشاغل کم خطر منوط به اخذ کد بهداشتی است، گفت: صاحبان این مشاغل باید به سامانه سلامت مراجعه کنند.

به گزارش گیلانستان محمود قاسم نژاد با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از امروز (۲۳ فروردین)، اظهار کرد: با توجه به این دستور العمل تمام واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف که در راستای تحقق شعار «جهش تولید» گام برمی دارند در سایه رعایت پرتکل های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در ادامه به ادامه فعالیت واحدهای خدماتی و تهیه و توزیع اقلام اساسی مردم نیز اشاره کرد و افزود: این واحدهای نیز همانند دو ماه گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا گیلان با اشاره به دستور العمل فعالیت مشاغل کم خطر از امروز، تأکید کرد: فعالیت این واحدها منوط به دریافت کد بهداشتی است.

وی ادامه داد: این دسته از مشاغل باید از روز جمعه با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و اقدام به دریافت دستور العمل سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان و تأیید تعهدنامه به صورت الکترونیکی کنند.

قاسم نژاد تأکید کرد: اصناف پس از تأیید تعهدنامه و التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و دریافت کد سلامت از طریق سامانه و نصب در واحد صنفی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار