کد خبر : 107069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403- 31: 20

فعالیت ۱۰۰ نیروی خدمات شهری رشت برای رفع آبگرفتگی‌ها

فعالیت ۱۰۰ نیروی خدمات شهری رشت برای رفع آبگرفتگی‌ها

بارش های رگباری عصر روز چهارشنبه در رشت که همراه با ریزش تگرگ بود موجب آبگرفتگی در بخشی از خیابان ها و معابر شهر و در پی آن ایجاد ترافیک سنگین در برخی از خیابانها شد که در این رابطه معاون خدمات شهری شهرداری رشت اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ نیرو این مجموعه در حال خدمات رسانی و رفع مشکل در این مسیرها هستند.

به گزارش گیلانستان، محمدباقر بشر دانش روز چهارشنبه در گفت‌وگو با بیان این این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نیروها در مسیرهای اصلی شهر رشت حضور داشته و فعال هستند ضمن اینکه شرکت های خدمات رسان در حال آماده باش می باشند.

 

وی افزود: حدود ۸۰ نیروی خدمات شهری همراه با پمپ های رفع آبگرفتگی و نیروهای آتش نشان شهرداری بصورت ۲۴ ساعته تا فردا صبح در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت شدت بارشها نسبت به رفع آبگرفتگی معابر اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: آبگرفتگی مقطعی برخی خیابان های رشت در محدوده شهداء، گلسار و حمیدیان، منظریه و غیره با کمک نیروهای خدمات رسان برطرف شد و اکنون آب در حال فروکش کردن است.

 

وی گفت: پاک‌بانان و نیروهای کشیک شهرداری رشت نیز به حالت آماده باش هستند و در ساعات آتی در صورت نیاز وارد عمل می شوند و مشکلی در حال حاضر در شهر نداریم.

 

بشردانش ادامه داد: نیروهای خدمت شهری شهرداری رشت بصورت گردشی در حال نظارت و بررسی خیابانها و معابر سطح شهر هستند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار