کد خبر : 12816
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396- 14: 12

قالیباف دوشنبه در جمع مردم رشت سخنرانی می‌کند

قالیباف دوشنبه در جمع مردم رشت سخنرانی می‌کند

رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان گیلان گفت: قالیباف ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در سالن تختی مجموعه شهید عضدی رشت در جمع مردم رشت سخنرانی می‌کند.

به گزارش گیلانستان، ولی‌الله عظمتی در گفت‌و‌گویی با اشاره به حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان رشت اظهار داشت: قالیباف ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در سالن تختی مجموعه شهید عضدی رشت در جمع مردم رشت سخنرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه ستادهای شهرستانی از چندی قبل تشکیل شده است گفت: ستاد مردمی استان گیلان تمامی کمیته‌های لازم اعم از کمیته روحانیون و طلاب، فرهنگیان، دانشجویان، مهندسان، کارگران، ورزشکاران، ایثارگران، پزشکان، اصناف و بازاریان، دانشجویان، مدیران و کارکنان، طرح و برنامه‌ریزی، تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات، رسانه و فضای مجازی و حقوقدانان را تشکیل داده است.

عظمتی درباره فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد تبلیغاتی مردمی محمدباقر قالیباف در سطح استان گیلان ابراز داشت: حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در کنار سایر کمیته‌ها بخشی از تبلیغات و شفاف‌سازی برنامه‌های آینده قالیباف را برعهده گرفته است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی و همایش‌ها در سطح استان از امروز به‌صورت گسترده‌تری انجام می‌شود عنوان داشت: کمیته جوانان در سطح استان در حال فعالیت هر چه بیشتر است تا رای اولی‌ها و جوانان را به ستاد قالیباف جذب کند.

فرماندار سابق شهرستان رشت با اشاره به اشراف قالیباف بر مسائل سیاسی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در مناظره‌ها بیان داشت: درخشش وی در مناظرات طرفداران زیادی را از گروه‌های مختلف مردم به خود جذب کرده است.

عظمتی با بیان اینکه سخنان قالیباف در مناظره‌های انتخاباتی میان کاندیداها توانسته پاسخگوی خواسته‌ها و نیازهای مردم باشد خاطرنشان ‌کرد: این سخنان جنبه عملیاتی دارد و اقدامات وی در گذشته به‌عنوان شهردار و دیگر سمت‌ها نشان دهنده سطحی بالایی از توانایی اجرایی وی است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان گیلان با اشاره به وضعیت آشفته اقتصادی و اشرافی‌گری در برخی از مسئولان دولتی اظهار داشت: ریاست جمهوری به‌عنوان رئیس دولت باید پاسخگوی مردم در زمینه فسادهای مالی باشد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌ها و با رای مستقیم ‌خود سرنوشت خویش را رقم ‌می‌زنند گفت: ستاد مردمی قالیباف با بیان برنامه‌های آینده وی و بدون تخریب و تضعیف چهره دیگر کاندیداها برای جلب اعتماد مردم تلاش می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار