کد خبر : 105723
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1403- 52: 21

رقابت در عکس یادگاری؛

قبل از حضور نوجوان نخبه قرآنی در شبکه سه سیما، مسئولان گیلان خواب بودند؟!

قبل از حضور نوجوان نخبه قرآنی در شبکه سه سیما، مسئولان گیلان خواب بودند؟!

نوجوان نخبه قرآنی که سالها به قرائتی شگفت انگیز در محافل و مسابقات قرآنی رو آورده، مورد توجه شبکه سه سیما قرار گرفت تا مسئولان گیلان از خواب بیدار شوند!

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان، برخی مسئولان و متولیان فرهنگی گیلان و شهر رشت در روزهای اخیر خود را به هر آب و آتشی زده که فرصتی فراهم شود تا از صالح مهدی زاده نوجوان نخبه قرآنی این استان تقدیر و تصویر دیدارشان را رسانه‌ای کنند.

 

اقدامات این‌چنینی اگرچه ارزشمند بوده و می‌بایست تداوم داشته باشد، اما سوالی که برای اذهان عمومی مطرح می‌شود این است که آیا صالح نوجوان ۱۱ ساله شهرما به یکباره تبدیل به نخبه قرآنی شده؟!

 

آیا پیش از اینکه به برنامه تلویزیونی محفل شبکه سه سیما دعوت شود و با اجرای طوفانی‌اش همگان را متعجب کند، در همین شهر و استان ما چنین تلاوت‌های زیبایی نداشته است؟! دست اندرکاران برنامه محفل چطور از قبل توانستند وی را شناسایی و به حافظ کل قرآن بودن و صوت زیبا داشتنش پی ببرند ولی متولیان فرهنگی ما وی را نشناخته و چنین اطلاعاتی نداشتند؟!

 

صالح بارها همان سوره‌های خوانده شده در تلویزیون را در مساجد و محافل قرآنی گیلان بلکه به مراتب زیباتر تلاوت نمود، پس چرا تا دیروز متولیان ذیربط یادی از وی نمی‌کردند؟!

 

اینجاست که باید گفت آقایان مسئولان محترم فرهنگی! با عکس یادگاری گرفتن با صالح و امثال وی نمی‌توانید کوتاهی خود در امورات و وظایف محوله را جبران کنید پس تا دیرتر نشده به شناسایی استعدادها، تشویق و تقویت نوجوانان نخبه در عرصه‌های مختلف رو آورده و کمی اولویت‌های خود را به سمت حمایت از این قشر تغییر دهید.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار