کد خبر : 75300
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400- 23: 12

قول مساعد معاون رییس جمهور در رشت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

قول مساعد معاون رییس جمهور در رشت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

معاون رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده امروز در بازدید از موسسه دانش بنیان کارآفرینان شایسته فاخر رشت از توسعه حمایت‌ها در حوزه کار آفرینی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش گیلانستان ، در این بازدید، مسئول موسسه دانش بنیان کارآفرینان شایسته فاخر رشت به انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده گفت : این مرکز ، نخستین مرکز همکارِ مورد تایید آموزش‌های آنلاین سازمان ملی استاندارد کشور برای برگزاری دوره‌های رایگان مهارتی، کار آفرینی و مدیریت کسب و کار، نخستین اکوسیستم کارآفرینی و شتابدهنده دانش بنیان گیلان، تنها کار گزار ارزیابی صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان و نخستین مرکز توانمند سازی شرکت‌های دانش بنیان گیلان است.
هاله یحیی زاده با بیان اینکه این مرکز ۲ هزار و ۱۴۰ عضو دارد، گفت: ۶۸ تیم استارت آپی در زمینه خدمات دیجیتال و IT داریم که ۴۰ تیم به مرحله تولید محصول رسیده اند و ۲۸ تیم هم در مرحله آموزش و منتورینگ و تولید محصول هستند.
وی با بیان اینکه تیم‌های استارت آپی در زمینه خدماتِ دیجیتال و IT در بازار داخلی و بین المللی فعال هستند از معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خواست فضای کاری گسترده‌تر و همچنین تسهیلات کم بهره برای توسعه زیر ساخت‌های کسب و کار و فعالیت استارت آپی ارائه دهند.
انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده نیز از عزم دولت برای حل مشکلات مربوط به حوزه کار افرینی خبر داد و گلت : توسعه آموزش‌های بین المللی کارآفرینی در کشور‌های همسایه از دیگر پیگیری‌های مهم این حوزه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار