کد خبر : 97486
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402- 27: 18

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

لزوم آسیب شناسی مسائل اجتماعی در گیلان/ سامانه رصد فعال شد

لزوم آسیب شناسی مسائل اجتماعی در گیلان/ سامانه رصد فعال شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی مسائل اجتماعی گفت: سامانه رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی در گیلان فعال شده است.

به گزارش گیلانستان، محمدمهدی نیازمند بعد از ظهر شنبه در اولین کارگروه اجتماعی فرهنگی و شورای اجتماعی گیلان، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در گیلان به صورت جدی و مستمر رصد و پایش می‌شود.

 

وی با اشاره به تشکیل کارگروه رصد آسیب‌های اجتماعی در گیلان، افزود: یکی از اهداف اصلی این کارگروه رصد آخرین آسیب‌های اجتماعی نسبت ناظر به برنامه ریزی جهت کاهش آسیب اجتماعی است.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران کل در کارگروه اجتماعی، بیان کرد: بررسی مسائل اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حتی مقام معظم رهبری هم نسبت به این موضوع تاکید فراوان دارند اینکه در چنین برنامه مهمی اداره کلی معاونش را می‌فرستد قابل پذیرش نیست.

 

نیازمند با تاکید بر لزوم آسیب شناسی مسائل اجتماعی در گیلان اضافه کرد: آسیب شناسی مسائل اجتماعی، طبقه بندی و اولویت بندی آسیب‌های اجتماعی در گیلان بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به راه اندازی مرکز ملی رصد آسیب‌های اجتماعی، افزود: فعالیت این مرکز در گیلان با جدیت و قدرت ادامه دارد.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه شناسایی آسیب‌های اجتماعی و طبقه بندی آنها گام اول است، گفت: برنامه ریزی و تصمیم سازی برای حل این آسیب‌ها گام بعدی قرار دارد

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار