کد خبر : 94588
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402- 52: 21

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از گروه‌های مردمی در اجرای برنامه‌های سواحل

لزوم استفاده از گروه‌های مردمی در اجرای برنامه‌های سواحل

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به رونق بخشی برنامه‌های فرهنگی در سواحل گفت: از گروه‌های مردمی و جهادی فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌های سواحل استقبال می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمدمهدی نیازمند عصر یکشنبه در نشست ساماندهی سواحل در خمام اظهار کرد: ایمن بخشی سواحل گیلان بسیار اهمیت داشته و در دستور کار قرار دارد.

 

وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سواحل گیلان، افزود: نگاه فرهنگی به سواحل گیلان به دلیل حضور پرشور مسافران و گردشگران به این استان بسیار اهمیت دارد.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مستمر ستاد ساماندهی سواحل در استان، بیان کرد: آسیب شناسی و واکاوی ضعف‌های سال‌های گذشته و برنامه ریزی برای برطرف کردن این نقاط ضعف در دستور کار قرار گرفت.

 

نیازمند با اشاره به چالش‌های اعتباری در سال‌های گذشته بیان کرد: برای پرداخت دستمزد ناجیان غریق در استان تأمین اعتبار شده است.

 

وی از پرداخت مطالبات ناجیان غریق گیلان خبر داد و افزود: مطالبات و معوقات حقوقی سال‌های گذشته ناجیان همراه با حقوق تیرماه، پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان از فعالیت ۵۶۰ مراقبین ساحل در استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد مراقبین سواحل در طرح سالم سازی و نقاط پرخطر در گیلان پای کار خواهند بود.

 

نیازمند با بیان اینکه همیاران پلیس به کمک ناجیان غریق می آیند، گفت: ۲۰۰ همیار پلیس در نظم بخشی در اجرای طرح سالم سازی سواحل حضور پیدا می‌کنند.

 

وی با اشاره به رونق بخشی برنامه‌های فرهنگی در سواحل، افزود: گروه‌های مردمی و جهادی فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها در سواحل استقبال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار