کد خبر : 37365
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398- 51: 17

فرمانده سپاه صومعه‌سرا:

لزوم برگزاری همایش ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها در صومعه‌سرا

لزوم برگزاری همایش ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها در صومعه‌سرا

حسینی گفت: باید در راستای بصیرت‌افزایی و ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها همایش‌هایی برگزار شود.

به گزارش گیلانستان «سیدحسن حسینی» ظهر امروز(شنبه، ۱۱خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید باورمان این باشد که فرهنگ یک قدرت محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، فرهنگ کشور ما را فرهنگ مقاومت عنوان کرد و افزود: فرهنگ مقاومت برگرفته از دین ماست و تا کنون ما را پابر جا نگه داشته است.

وی با بیان اینکه اگر ما بتوانیم به همان فرهنگ اسلامی که در همه ابعاد برای ما تعاریف گوناگونی دارد، دست یابیم قطعا موفق می‌شویم، گفت: سه رکن اصلی تربیتی نسل چهارم منزل، مدرسه و مسجد است.

حسینی با بیان اینکه باید سیاستگذاری‌های شورای فرهنگ عمومی به صورت بومی باشد، تصریح کرد: صومعه‌سرا این توانمندی را دارد که بتواند به صورت شهرستانی کاری انجام دهد که پایلوت استانی قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه درصد بالایی از خانواده‌های روستایی این شهرستان سواد رسانه‌ای ندارند، خاطرنشان کرد: باید در راستای بصیرت‌افزایی و ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها همایش‌هایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه خروجی تربیت نسل چهارم از منزل، مدرسه و مسجد در بسیج تبلور پیدا می‌کند، اظهار کرد: روحیه معنوی و مقاومت و انقلابی را باید به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

حسینی با بیان اینکه در زمینه فرهنگی دشمن از ما موفق‌تر عمل می‌کند، افزود: اگر ما فرهنگ عاشورایی را در نسل چهارم نهادینه کنیم موفق می‌شویم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، ارتقای فرهنگ عاشورایی در جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل امروز بشناسانیم.

وی با بیان اشاره به مخالفت‌های مقام معظم رهبری در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ در سطح مدارس، تصریح کرد: اینکه در مدرسه صومعه‌سرا سند ۲۰۳۰ اجرا می‌شود به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

حسینی با بیان اینکه اگر قرار است الگویی در شهرستان و در شورای فرهنگ عمومی معرفی شود باید نظر این ستاد مورد نظر باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری دروس اخلاق برای روسای ادارت باید در اولویت قرار بگیرد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار