کد خبر : 42169
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398- 36: 16

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان رشت

لزوم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان رشت

به گزارش گیلانستان «میرشمس مومنی زاده» امروز(سه‌شنبه، ۲ مهر) در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رشت در فرمانداری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم دینی است که ریشه در فرهنگ دینی و اسلامی و اخلاقیات دارد گفت: امر به معروف توصیه و تشویق به

به گزارش گیلانستان «میرشمس مومنی زاده» امروز(سه‌شنبه، ۲ مهر) در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رشت در فرمانداری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم دینی است که ریشه در فرهنگ دینی و اسلامی و اخلاقیات دارد گفت: امر به معروف توصیه و تشویق به خوبی‌ها  و پرهیز از زشتی‌ها و پلیدی‌هاست.

 

فرماندار رشت با اشاره به جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی افزود: خداوند متعال در قرآن كريم با تاكيد، مسلمانان را به اجرای این فريضه امر می‌كند و بر همه ما واجب است تا با جدیت به این مهم بپردازیم.

 

وی بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان تاکید و اعلام کرد: گستره امر به معروف و نهی از منكر شامل تمام مسائل و موضوعات سياسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دينی است که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.

 

مومنی زاده علت بسیاری از آسیب‌های جامعه را در کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر دانست و با اشاره به آغاز سال تحصیلی در مدارس، دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی و هجمه دشمن علیه نوجوانان و جوانان بر احیای این سنت الهی تاکید کرد.

 

وی مقوله امر به معروف را مقوله‌ایی مهم و دارای اولویت دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان برای مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی در میدان حاضر شده که با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پپیروز این میدان خواهیم بود.

 

«حسن کربلایی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه شورای امر به معروف در ادارت غیرفعال است خواستار فعال‌سازی و احیا آن به‌عنوان یک ضرورت شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار