کد خبر : 93883
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402- 35: 23

امام جمعه رشت تاکید کرد؛

لزوم حمایت دولتمردان از شالیکاران در هنگام برداشت محصول

لزوم حمایت دولتمردان از شالیکاران در هنگام برداشت محصول

امام جمعه رشت با ابراز گلایه از مشکلات پیش آمده در فصل زراعی گذشته برای شالیکاران، خواستار حمایت دولتمردان از کشاورزان در زمان برداشت محصول شد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت اظهار کرد: هر بنده‌ای از بنده خدا سنت غلطی را بنا بگذارد در گناه کسانی که به آن عمل کند شریک است به این معنی که اعمال گناه همه کسانی که آن گناه را انجام دهند به خودشان بر می‌گردد.

 

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش و گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: از خداوند می‌خواهیم که به دستگاه قضا کمک کند چرا که قضاوت کار بسیار سختی است و گردنه‌های دشواری دارد.

 

امام جمعه رشت با ابراز گلایه از مشکلات پیش آمده در فصل زراعی گذشته برای شالیکاران گفت: حمایت دولتمردان در هنگام برداشت محصول می‌تواند از آسیب پذیری این قشر زحمتکش جلوگیری کند.

 

آیت الله فلاحتی ادامه داد: کشاورز گیلانی وقتی برنج را تولید می‌کند انتظار دارد تا در زمان تولید، برنج خود را وارد بازار کند، اما با کم کاری پیش آمده در سال گذشته مقداری از برنج کشاورزان روی دستشان ماند و دچار مشکل شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی ایرانیانی که کشور را رها کرده و در رسانه‌های معاند فارسی زبان علیه ایران اقدام می‌کنند مهره‌های سوخته دشمنان هستند، تصریح کرد: این افراد به سرنوشت منافقین نگاه کنند این نتیجه مواجهه با حق است و آوارگی همراه با ذلت نصیب آنان نیز خواهد شد.

 

امام جمعه رشت با اشاره به حمایت کشور آمریکا از اقدام آلبانی در مقابله با منافقین ادامه داد: این انتقام از همان‌هایی است که ۱۷ هزار ایرانی را شهید کردند و قطعاً این بلا بر سر ایرانیانی که خود را فروختند و علیه کشور گام برداشتند نیز خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار