کد خبر : 37397
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1398- 20: 12

فرماندار آستارا مطرح کرد:

لزوم مطالبه گری مدیران دستگاه های اجرایی آستارا از ادارات کل

لزوم مطالبه گری مدیران دستگاه های اجرایی آستارا از ادارات کل

فرماندار آستارا گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید مطالبه گر باشند و از ادارات کل خود در گیلان منافع شهرستان آستارا را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش گیلانستان حسن رستم زاده با بیان اینکه عملکرد مدیرانی قابل قبول است که در راستای توسعه شهرستان آستارا مطالبه گر باشند، اظهار کرد: امسال ۱۳ مدیرکل به آستارا دعوت و مسائل و موانع توسعه شهرستان با حضور آنها بررسی شده است و مدیران ادارات مرتبط نیز باید در همین راستا اجرای مصوبات و تصمیمات را پیگیری کنند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست مصوبات مربوط به این شهرستان مرزنشین در سفر ریاست جمهوری به استان گیلان را پیگیری و اعتبارات مصوب را جذب کنند.

رستم زاد با تاکید بر اینکه رونق اقتصادی آستارا به عنوان دروازه گیلان به نفع استان است، گفت: اعتبارات شهرستان مرزی آستارا در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ کاهش یافته است ولی مدیران نباید به جهت اعتبارات کم بودجه‌ای انگیزه کاری خود را از دست دهند.

فرماندار آستارا بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام این شهرستان در تمامی حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و خدماتی تاکید کرد و افزود: در اختصاص اعتبارات استانی و ملی باید به آستارا به جهت موقعیت گردشگری و مرزی آن توجه ویژه اعمال شود.

رستم زاد با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات آستارا، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مطبوعات و رسانه‌ها را امین خود بدانند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار