کد خبر : 100506
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402- 39: 18

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: 

مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی بیابند

مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی بیابند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها طلایه دار برپایی روضه خانگی هستند، گفت: مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی پیدا کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر یکشنبه در همایش ویژه روز میلاد حضرت زینب (س) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: زینب فقط یک اسم نیست بلکه رسم است و این بانوی مطهره الگویی برای جامعه انسانیت است.

 

وی به تشریح ویژگی‌های مثال زدنی حضرت زینب (س) پرداخت و افزود: حضرت زینب (س) به تنهایی الگوی تمام عیار برای سعادتمندی بشری است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اهمیت احیای مجلس روضه خانگی بیان کرد: گیلانی‌ها طلایه دار برپایی روضه خانگی هستند و این فرهنگ معنوی و اثرگذار باید بسط و گسترش یابد.

 

مهدوی با بیان اینکه برپایی روضه‌های خانگی برکات ارزشمندی برای جامعه و خانواده دارد، گفت: برپایی روضه‌های خانگی پرورش دهنده انسان‌های سالم و صالح است.

 

وی با اشاره به تلاش‌های ضد اسلامی دشمن در ابعاد مختلف افزود: دشمن روضه‌های خانگی را نشانه رفته است و تلاش می‌کند معنویت را از دل خانه‌ها بیرون کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش دشمن در تضعیف مقام و جایگاه مادری اضافه کرد: مادران ستون و استوانه مؤثر و محرک خانواده و جامعه هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

مهدوی با بیان اینکه مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی پیدا کنند، گفت: توجه مادران و بانوان به سیره حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) جامعه را به سمت تعالی می‌کشاند.

 

وی با بیان اینکه مادران گیلانی میراث دار روضه‌های خانگی حضرت فاطمه (س) هستند، افزود: روضه‌های خانگی حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار اثرگذار و تکان دهنده بود و این اثرگذاری همچنان جاری و ساری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار