کد خبر : 91214
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402- 02: 13

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد

مجازات ۲۹۰ میلیاردی واحدهای صنفی متخلف گیلان در ایام نوروز و رمضان

مجازات ۲۹۰ میلیاردی واحدهای صنفی متخلف گیلان در ایام نوروز و رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از بازرسی از ۸۰۰۰ واحد صنفی در استان طی ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد و گفت: در این بازرسی ها برای ۴۰۸۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد.

به گزارش گیلانستان، مرتضی امینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش بازرسی های دو ماهه اخیر، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح تشدید نظارت ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از حدود ۸۰۰۰ واحد صنفی در استان بازرسی شد.

 

وی با بیان اینکه در این بازرسی ها برای ۴۰۸۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد، تصریح کرد: از این تعداد ۳۵۵۲ فقره برای رسیدگی خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارسال و مختومه شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه ۱۴۰ واحد صنفی پلمب و نصب پرده و متخلفین به مجازات نقدی به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال محکوم شدند، گفت: این طرح در دو مرحله از ۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت.

 

امینی اضافه کرد: همکاران تعزیرات حکومتی گیلان در روزهای اداری تا ساعت ۲۰ شب و روزهای غیر اداری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ ظهر در اداره حضور داشتند و ضمن رسیدگی به پرونده ها، اکیپ های گشت مشترک نیز با دستگاه های ذیربط از سطح بازار، واحدهای صنفی، مراکز اقامتی و هتل ها و… بازرسی به عمل آوردند.

 

وی با بیان اینکه گشت های مشترک با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاوزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، علوم پزشکی و پلیس اماکن در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، تصریح کرد: عمده تخلفات  مربوط به عدم درج قیمت، عدم ارایه فاکتور خرید، گرانفروشی واحدهای صنفی از جمله پوشاک، هایپر مارکت ها، نانوایی ها، مراکز عرضه و فروش مرغ، میوه فروشی ها و رستوران ها و هتل ها بود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار