کد خبر : 103140
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402- 29: 11

مدیرکل راهداری گیلان:

محور پونل به خلخال همچنان مسدود است/ بارش شدید برف در ۲ محور استان

محور پونل به خلخال همچنان مسدود است/ بارش شدید برف در ۲ محور استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه محور پونل به خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است، گفت: تردد در جاده های کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار کرد: محور پونل- خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است، گفت: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

نیک فهم اضافه کرد: بارش خفیف برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل- خلخال، توتکابن- حشمت آباد، بره سر- کلیشم- جیرنده، زیار- شوک، رودسر – لات محله، بلوردکان- خصیب دشت آغاز شده و این مناطق سفیدپوش شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: بارش برف در محور سیاهکل – دیلمان و بهارستان- آقچای شدید گزارش شده و این مناطق را کامل سفیدپوش کرده است.

 

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان درباره وضعیت جوی و ترافیکی تمام محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار