کد خبر : 99433
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402- 27: 21

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

مدارس علوم دینی در استان گیلان از نظر کمی و کیفی ارتقا یابند

مدارس علوم دینی در استان گیلان از نظر کمی و کیفی ارتقا یابند

نماینده‌ ولی فقیه در گیلان بر لزوم ارتقا کمی و کیفی مدارس علوم دینی در استان تاکید کرد و گفت: این کار باید با پایش و نظارت بر عملکردهای مدیریتی در حوزه‌های علمیه میسر شود.

به گزارش گیلانستان، آیت الله فلاحتی امروز شنبه در دیدار با اعضای شورای پشتیبانی حوزه‌های علمیه گیلان در رشت، بر لزوم ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در مدارس علوم دینی استان تاکید کرد و افزود: این امر مهم باید با پایش و نظارت بر عملکردهای مدیریتی در حوزه‌های علمیه میسر شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اعضای شورای پشتیبانی حوزه‌های علمیه گیلان با نظارت بر مدیریت‌ها در مدارس علوم دینی، علاوه بر مسائل درسی و آموزشی، باید در روند جذب و پذیرش استادانی فاخر و زبده برای تربیت نسلی پاسخگو و آشنا با مفاهیم و چالش‌های نوین نقش آفرینی کنند و جایگاه حوزه‌های علمیه را در عصر جدید ارتقا دهند.

 

آیت الله فلاحتی وجود حوزه‌های علمیه دغدغه‌مند، پژوهش محور و پویا را در صیانت از اخلاق و فرهنگ جامعه‌ی اسلامی غیرقابل انکار دانست و گفت: پاسخگویی به انتظارات نسل جدید، مستلزم اتخاذ روش جدید در محافل علمی، حوزوی و دانشگاهی‌ست و حوزه علمیه گیلان نیز باید از این شیوه تبعیت کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار