کد خبر : 54250
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399- 16: 17

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت:

مراحل پایانی رسیدگی به شکایت خریداران مجتمع آدینه رشت/ رای پرونده به زودی صادر می‌شود

مراحل پایانی رسیدگی به شکایت خریداران مجتمع آدینه رشت/ رای پرونده به زودی صادر می‌شود

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت گفت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی خود قرار دارد.

به گزارش گیلانستان، مهرداد دارسرایی امروز در جمع خبرنگاران در مورد روند بررسی و رسیدگی به پرونده مجتمع تجاری آدینه رشت اظهار داشت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی قرار داد.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت با تأکید بر اینکه رأی پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک صادر می‌شود در مورد زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده نیز عنوان کرد: جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات متهم این پرونده در اواسط مرداد امسال برگزار خواهد شد.

دارسرایی با اشاره به اینکه متعاقب آخرین جلسه رسیدگی، رأی مقتضی و قانونی پرونده شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه صادر می‌شود در توضیح این مطلب که آیا برای این پرونده رأی صادر شده است یا خیر تصریح کرد: هنوز برای پرونده کیفری مجتمع تجاری آدینه رشت رأی صادر نشده است.

وی در مورد پرونده‌های حقوقی مجتمع تجاری آدینه موارد دیگری را نیز بیان داشت و در تشریح این مطلب خاطرنشان کرد: پرونده‌های حقوقی با تقدیم دادخواست از ناحیه خواهان‌ها در دادگستری رشت در حال رسیدگی است که با طی مراحل قانونی، تصمیم نهایی پیرامون آن‌ها گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار