کد خبر : 57947
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399- 40: 10

مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان به‌مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شد

مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان به‌مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شد

مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان گیلان در نخستین روز از هفته ناجا در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان گیلان به‌مناسبت آغاز هفته ناجا صبح امروز با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم صبحگاه ناجا در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» برگزار شد.

سردار عزیز‌الله ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال اولویت‌ها و ماموریت‌های ۹ گانه‌ای برای ناجا استان گیلان در نظر گرفته شد و ماموران نیروی انتظامی توانستند اقدامات خوبی در خط مقابله با کرونا انجام دهند.

وی با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر برای تامین نظم و امنیت جامعه تصریح کرد: کاهش ۴۸ درصدی جرائم خشن، رشد ۵۰ درصدی کشف سلاح و افزایش ۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان از مهم‌ترین دستاوردهای نیروی انتظامی در چند ماه اخیر بود.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان قطعاً تمام توان خود را برای تداوم اقدامات موثر در حوزه ترافیکی و اجتماعی به‌کار خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان گیلان به‌مناسبت آغاز هفته ناجا امروز به‌طور متفاوت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار