کد خبر : 35329
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فروردین 1398- 50: 16

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه:

مراکز «افق» در بقاع متبرکه کشور راه اندازی می‌شود

مراکز «افق» در بقاع متبرکه کشور راه اندازی می‌شود

حجت الاسلام عادل از افتتاح مراکز افق در بقاع متبرکه کشور خبر داد و گفت: با توجه به نیاز کشور به خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراکز «افق» در بقاع متبرکه راه اندازی می‌شود.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام «غلامرضا عادل» امروز(یک‌شنبه، ۱۱ فروردین) در دیدار با ایت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان از کیفیت برگزاری طرح آرامش بهاری در گیلان ابزار رضایت کرد و گفت: پیگیری و برنامه‌ریزی متولیان امر برگزاری در این استان خوب بوده است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه آرامش بهاری امسال یک ویژگی خاصی داشته است، گفت: از برنامه‌های ویژه این طرح پشتیبانی از مردم و مساعدت نیازمندان با توجه به حوادث طبیعی اخیر در کشور بوده است.

وی اظهار کرد: مبلغین طرح آرامش بهاری که در کشور سه هزار نفر هستند و ادارات اوقاف استان‌ها جهادگونه تلاش می‌کنند تا برای کمک به سیل زدگان در استان‌های درگیر مانند لرستان و گلستان و خوزستان کمک‌های مردمی را جمع آوری کنند.

عادل یادآور شد: تجربه موکب‌داری برخی از ادارات اوقاف استان‌ها در ایام اربعین در حوادث اخیر به کمک آمد و هم اکنون برخی ادارات اوقاف مشغول پخت برای مسافران و آسیب دیدگان هستند.

عادل از افتتاح مراکز افق در بقاع متبرکه کشور خبر داد و گفت: تاکنون بقاع متبرکه کشور مرکز فرهنگی و قرآنی داشتند و از این پس و با توجه به نیاز کشور به خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراکز «افق» در بقاع متبرکه راه اندازی می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار