کد خبر : 56851
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399- 16: 11

از امروز انجام می شود؛

مراکز تعویض پلاک رشت تنها با دریافت نوبت اینترنتی خدمات می دهند

مراکز تعویض پلاک رشت تنها با دریافت نوبت اینترنتی خدمات می دهند

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مراکز تعویض پلاک رشت از امروز (شنبه) تنها به افرادی که از طریق سامانه راهور ۱۲۰ ثبت نام و نوبت گرفته باشند خدمات ارائه می دهند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه امروز (شنبه) ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک شهر رشت تنها از طریق نوبت دهی اینترنتی انجام خواهد شد، اظهار کرد: این کار برای پیشگیری از ایجاد تجمع در این مراکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید با ورود به سامانه اینترنتی «راهور ۱۲۰» اقدام به ثبت نام و دریافت نوبت اینترنتی در زمان و ساعت دلخواه کنند، افزود: قطعاً از امروز به مراجعه کنندگانی که این کار را انجام نداده‌اند خدمات پذیرفته نشده و خدمات ارائه نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه دریافت نوبت اینترنتی سبب مدیریت صحیح تعداد مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک خواهد شد، گفت: در صورت گذشت زمان و ساعت ثبت نام لغو و باید دوباره برای دریافت نوبت جدید اقدام شود.

وی ادامه داد: ساعت کار مرکز تعویض پلاک رشت از ۷ تا ۱۴ است و مراجعه کنندگان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همراه داشتن مدارک مورد نیاز به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار