کد خبر : 101937
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402- 40: 14

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مردم ایران در حماسه ۹ دی طومار فتنه را پیچیدند

مردم ایران در حماسه ۹ دی طومار فتنه را پیچیدند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از از برگزاری اجتماع استانی بزرگداشت یوم الله نهم دی خبر داد و گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی در حماسه ۹ دی طومار فتنه را پیچیدند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در این روز بزرگ طومار فتنه سال ۸۸ را در هم پیچیدند.

 

وی با بیان اینکه مردم بصیر و ولایت‌مدار استان گیلان یک روز جلوتر در صحنه مقابله با فتنه سال ۸۸ حاضر شدند، افزود: گیلانیان غیور و لحظه‌شناس با خلق حماسه باشکوه هشتم دی پیشتازی خود را در حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین در تاریخ ثبت کردند.

 

حجت الاسلام اشجری با اشاره به ابعاد فتنه سال ۸۸ و نقش دشمنان داخلی و خارجی در کم رنگ کردن حماسه باشکوه انتخابات سال ۸۸ تصریح کرد: فتنه‌گران با حمایت استکبار جهانی و رسانه‌های متخاصم و القای تقلب کام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را تلخ کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ خسارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری را به کشور تحمیل کرد، ادامه داد: باید از رخدادهای سال ۸۸ برای مقابله با فتنه‌های پیش رو درس و عبرت گرفت.

 

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان در زمینه حوادث تاریخ انقلاب اسلامی گفت: هفته بصیرت فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد فتنه سال ۸۸ و حماسه ایام الله هشتم و نهم دی برای نسل جوان است.

 

حجت الاسلام اشجری با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: از مناسبت‌های مذهبی و انقلابی پیش رو برای زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم و خلق حماسه‌ای دیگر، به بهترین شکل بهره‌برداری شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دشمن از همه ابزارهای خود برای کم‌رنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات پیش رو استفاده خواهد کرد، اظهار کرد: قطعاً مردم بصیر و هوشیار ایران با لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و حضوری پر شور و شعور در انتخابات ۱۱ اسفند نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

وی از برگزاری اجتماع استانی بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با سخنرانی دکتر حشمت‌الله قنبری استاد دانشگاه و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به منظور بزرگداشت یوم الله هشتم دی ضمن بهره‌مندی از ظرفیت سخنرانان قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۸ دی، مراسمی با دعوت از سخنران پیش از خطبه نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان شعار محوری یوم الله نهم دی سال جاری را «نهم دی، بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی» عنوان کرد و افزود: برنامه‌های بسیاری به منظور بزرگداشت باشکوه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان گیلان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار