کد خبر : 48960
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398- 19: 11

نماینده مردم رشت در مجلس:

مردم به پیامک‌ معوقات بانکی بی‌توجه باشند

مردم به پیامک‌ معوقات بانکی بی‌توجه باشند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار برخی از بانک‌ها مبنی بر ارسال پیامک به صاحبان تسهیلات معوق بانکی از مردم خواست تا نسبت به این پیامک‌ها بی‌توجه باشند.

به گزارش گیلانستان محمدصادق حسنی امروز در رشت با انتقاد از ارسال برخی پیامک‌ها از سوی بانک‌ها به تولیدکنندگان اظهار کرد: بنا بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ بانکی نباید فردی را به جهت تعویق مطالبات بانکی فرابخوانند.

وی با بیان اینکه مردم نباید به پیامک‌ها و یا تماس‌های بانک اعتنا کنند، افزود: برخی از متقاضیان که وام‌هایی در خصوص تولید یا سایر بخش‌های اقتصادی گرفته‌اند که ستاد ملی مقابل با کرونا نیز به آن‌ها اشاره داشته، لازم به پرداخت معوقات بانکی حداقل تا دو ماه آینده نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید بانک‌ها در اوضاع فعلی مردم را به جامعه بکشانند، گفت: ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس و مهاجم کرونا پیوسته در تلاش است تا با شیوه‌های مختلف، مردم را از حضور در اجتماع منع کنند و این رفتار بانک‌ها خلاف واقع بوده و لازم است مردم نسبت به آن‌ها بی‌توجه باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه بانک‌ها نمی‌توانند تصمیمی خلاف تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بگیرند، افزود: بانک‌ها نهایتاً باید در پی تعویق معوقات بانکی جریمه و یا سودی را از متقاضیان بستانند که در این صورت یقیناً بانک مرکزی و نمایندگان مجلس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

حسنی با اشاره به اینکه مردم نباید در شرایط کنونی ملتهب شده و به بهانه پیامک بانکی یا تماس از بانک‌های عامل در جامعه حضور پیدا کنند، تصریح کرد: مردم تنها به بخشنامه‌های رسمی بانک مرکزی توجه کرده و در شرایط بحرانی به گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی یا پیامک‌های بانکی بی‌اعتنا باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار