کد خبر : 36325
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398- 33: 17

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان:

مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» در کانون های مساجد برگزار می شود

مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» در کانون های مساجد برگزار می شود

حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» بیانیه گام دوم انقلاب را راهکار و منشور انقلاب اسلامی ایران دانست گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه با توجه به نقاط قوت و شناخت نقاط ضعف در چهل سال گذشته و ارتباط آینده به گذشته و تکیه به جوان‌ها راهکار‌های مهمی را ارائه کرده‌اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» در کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: این مسابقه با هدف زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود که می‌تواند برای شرایط امروز جامعه ما درس‌آموز باشد.

 

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب، نیروهای جوان مسجدی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهترین افراد و مکان‌ها برای تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب هستند.

رضوانی نژاد با بیان اینکه محدودیت سنی در این مسابقه وجود ندارد، آخرین مهلت ارسال پاسخنامه را ۳۰ خرداد اعلام کرد و عنوان داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کانال سروش به آدرس sapp.ir/kanoonhagilan جهت دریافت بیانیه و سوالات اقدام کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار