کد خبر : 33515
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397- 33: 11

مسابقه «مشق انقلاب» مطالعه وصایای شهدای گیلان با موضوع انقلاب

مسابقه «مشق انقلاب» مطالعه وصایای شهدای گیلان با موضوع انقلاب

بنیاد شهید گیلان همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه «مشق انقلاب» مطالعه وصایای شهدای گیلان با موضوع انقلاب برگزار می‌‌کند.

به گزارش گیلانستان، همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه «مشق انقلاب» مطالعه وصایای شهدای استان گیلان با موضوع انقلاب برگزار میشود.

در این مسابقه که از سوی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان طراحی شده، شرکت کنندگان میبایست گزیده وصیت نامه شهدا را به صورت کامل در سایت بنیاد شهید بخوانند و بعد در پاسخنامه، پاسخ صحیح را از طریق گزینهها انتخاب کرده و در انتها ارسال فرم را بزنند.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه ۲۵ بهمن ماه جاری است و شرکت کنندگان باید به صورت دقیق اطلاعاتی که در فرم از آنها خواسته شده را پر کنند زیرا در صورت استفاده از اطلاعات غلط، جوایز برای آنان ارسال نخواهد شد و به نفر بعدی ارسال خواهد شد.

گفتنی است، به پنج نفر از شرکت کنندگان که جواب صحیح دهند طبق قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود و هر شخص فقط می‌تواند یکبار در مسابقه شرکت کند و به جواب‌هایی که پس از پایان مهلت مسابقه ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اسامی برندگان مسابقات سال ۱۳۹۷ «امر به معروف و نهی از منکر»، «در آغوش وطن»، «شمیم عفاف»، «سبك زندگي اسلامي»، «بصیرت و مشق انقلاب» در روز ۲۲ اسفند به مناسبت روز شهدا طی مراسمی در سالن خاتم الانبیاء(ص) رشت اعلام خواهد شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار