کد خبر : 105185
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402- 51: 12

۹۰ المان نوروزی و ماه مبارک رمضان در رشت نصب شد

۹۰ المان نوروزی و ماه مبارک رمضان در رشت نصب شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: ۹۰ المان ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهر نصب شده‌است.

به گزارش گیلانستان، علیرضا حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هماهنگی‌ها برای فضاسازی شهر رشت برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز در نشست‌هایی در قالب کمیته و کارگروه با نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت اظهار کرد: با تصمیمات گرفته شده تعدادی از المان‌ها تعمیر و یک سری هم جدید خریداری و در سطح شهر، میادین و معابر اصلی رشت نصب شده‌است.

 

وی با بیان اینکه المان‌های ویژه ماه رمضان قبل از آغاز ماه مبارک رمضان نصب شده بود، اضافه کرد: نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از چند روز گذشته به استقبال بهار رفتند و نسبت به نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر رشت اقدام کرده‌اند.

 

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در ادامه با تشریح اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در رابطه با فضای سبز و رویکرد جدید این سازمان در انجام کارهایی در این حوزه با هدف چشم‌نوازی شهروندان و گردشگران افزود: بلوارها و میادین شهر رشت با گل های زینتی زیباسازی شده‌است.

 

حسنی عنوان کرد: اکران تصاویر تبریک بهار قرآن و طبیعت در قالب چاپ بنر و نمایش تصاویر پدران شهید در بیلبوردهای شهری رشت از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در این ایام است.

 

وی به اقدمات انجام شده در ارتباط با نورپردازی با سبک جدید در سطح شهر رشت به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز اشاره کرد و افزود: سال آینده بخش زیادی از معابر، تقاطع های غیرهمسطح نورپردازی خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: نور و رنگ برای مردم اهمیت داشته و موجب شهرپذیری می‌شود؛ از اینرو در کنار نورپردازی‌ها در سطح شهر رشت از رنگ ها نیز استفاده خواهد شد.

 

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت با بیان اینکه دیوارنگاری های جدید در سطح شهر رشت انجام شده و ادامه دارد، افزود: کارهای جدید این سازمان در سال آینده تداوم خواهد یافت.

 

وی اظهار امیدواری کرد تا با پشتوانه اعضای شورا شهر، شهردار و مدیران مجموعه شهری شهر رشت سال آینده سالی توام با آرامش و جلوه‌های بصری متفاوت و زیباتر باشد.

 

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت یادآور شد: برای نصب المان های نوروزی مدیران و همکاران مناطق پنج گانه شهرداری رشت نیز با این سازمان مشارکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار