کد خبر : 46957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398- 20: 17

رئیس سازمان صمت گیلان:

مشارکت بخش خصوصی نشان دهنده وجود امنیت در حوزه سرمایه گذاری است

مشارکت بخش خصوصی نشان دهنده وجود امنیت در حوزه سرمایه گذاری است

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در حوزه صنعت و تولید، گفت: این نشان دهنده وجود امنیت در حوزه سرمایه گذاری و حمایت مسئولان گیلانی است.

به گزارش گیلانستان فرهاد دلق پوش پیش از ظهر چهارشنبه با اشاره به اینکه علیرغم سخت‌ها و محدودیت منابع مالی تلاش گران عرصه تولید و صنعت چرخ اقتصاد کشور را می‌چرخانند، اظهار کرد: استان گیلان توفیقات خوبی در حوزه صنعت و تولید را داشته است.

وی در ادامه به حضور و مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده وجود امنیت در حوزه سرمایه گذاری در استان گیلان و حمایت مسئولان است.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اقدامات انجام در استان در قالب کارگروه‌های رفع موانع تولید و رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، افزود: استان گیلان در این بخش‌ها در سطح ملی از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۲۷ طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری هزار و ۳۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان گیلان، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۸۸۴ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

دلق پور با تأکید بر اینکه همدلی، همکاری و بسیج امکانات می‌تواند سبب رونق بیشتر شود، تصریح کرد: حضور بخش خصوصی بسیار تأثیر گذار است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار