کد خبر : 97779
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402- 09: 17

مشکل کدورت آب مسکن مهر رشت تا ۲ روز آینده کامل رفع می‌شود

مشکل کدورت آب مسکن مهر رشت تا ۲ روز آینده کامل رفع می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با تاکید بر اینکه کدورت فعلی آب مسکن مهر رشت در حد استاندارد است، گفت: طی یک تا ۲ روز آینده مشکل کدورت آب این منطقه کاملا برطرف می‌شود و جای نگرانی نیست.

به گزارش گیلانستان، محمود امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای رفع مشکل فنی شیر اصلی خط انتقال مخزن آب لاکان به قطر هزار میلیمتر (که اتفاق پیش بینی نشده است ) نسبت به قطع آب اقدام شد که بعد از رفع مساله و وصل مجدد آب شاهد کدورت آب در منطقه مسکن رشت هستیم.

 

وی با بیان اینکه از یک بامداد جمعه با قطع آب برای اصلاح شیر اصلی خط انتقال مخزن لاکان رشت اقدام شد، اضافه کرد: اصلاح و بازسازی شیر اصلی خط انتقال ۶ ساعت به طول انجامید که به دلیل قطع آب برای رفع مشکل و اتصال مجدد، کدورت آب در محدوده لاکان از جمله مجموعه مسکن مهر ایجاد شد که از این بابت از مردم عذرخواهی می کنیم.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت خاطر نشان کرد: نیروهای اکیپ شست و شوی آب و فاضلاب از شامگاه گذشته مشغول به فعالیت هستند از این‌رو امروز شرایط بهتر شده و طی یک تا ۲ روز آینده مشکل کدورت آب کامل برطرف می‌شود.

 

وی اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های آب و فاضلاب، کدورت آب امروز در محدوده مسکن مهر در حد استاندارد است ضمن اینکه امروز نسبت به دیروز شرایط خیلی بهتر شده است و به زودی کامل برطرف می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار