کد خبر : 1734
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394- 06: 21

مطالبات بیمه‌ای مشکل مهم علوم پزشکی گیلان است

مطالبات بیمه‌ای مشکل مهم علوم پزشکی گیلان است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: عدم دریافت مطالبات بیمه‌ای به‌هنگام از مشکلات مهم علوم پزشکی گیلان است.

به گزارش ” در گیلان” ، محمدتقی آشوبی ظهر امروز در نشست با مدیران مرکز درمانی و بهداشتی این شهرستان با اشاره به وضعیت افتتاح بخش I.C.U بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه، اظهار کرد: این بخش دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی درباره عدم عملیات اجرایی مرکز بهداشتی‌ـ‌درمانی شماره یک آستانه‌اشرفیه افزود: برای مناقصه، حداکثر کار تخریب و بازسازی این مرکز ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت که مناقصه آن به اتمام رسیده است.

معاون درمان علوم پزشکی گیلان به مشکلات درمانگاه مرکز شبانه‌روزی بندر کیاشهر اشاره کرد و گفت: با بررسی که انجام‌ گرفته، قرار است تقویت نیرو و امکانات و تجهیزات بیشتر در اختیار درمانگاه بندر کیاشهر قرار گیرد تا این مرکز بتواند کارهای اورژانسی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برای ارجاع بیماران بندر کیاشهر به مراکز تخصصی بیمارستان رشت، استقرار آمبولانس در این درمانگاه ضروری است، تصریح کرد: باید بتوانیم سرویس بهتری را به بیماران بخش بندر کیاشهر ارائه دهیم.

آشوبی بیشترین مشکل دانشگاه علوم پزشکی گیلان را عدم دریافت مطالبات بیمه‌ای به‌هنگام ذکر کرد و گفت: اکنون حدود شش ماه مطالبات بیمه‌ای را به بیمه‌های تأمین اجتماعی، نیروی‌های مسلح و بیمه‌ سلامت تحویل دادیم و به دلیل مشکلات مالی که دارند نتوانستند آنها را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات پرسنلی، دارو، غذا و تجهیزات برق، آب و… باید بر اساس درآمد اساسی پرداخت شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با دریافت مطالبات بیمه‌ای بتوانیم پرداختی‌ها را به‌هنگام انجام دهیم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار