کد خبر : 95187
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402- 47: 14

منطقه آزاد انزلی در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است

منطقه آزاد انزلی در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: براساس تصمیم کسبه و بازاریان، بازار و فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی از ظهر تاسوعا تا پایان روز عاشورا تعطیل است.

به گزارش گیلانستان، مهدی کاظمیان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ تصمیم جامعه بازاریان سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای حفظ حرمت روزهای تاسوعا و عاشورا و همراهی با سوگواران سید الشهدا(ع) اتخاذ شده است.

 

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد انزلی در ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) فضاسازی محیطی مناسب در محدوده منطقه آزاد انزلی و فاز تجارت انجام داده و پرچم عزای امام حسین (ع) در این منطقه برافراشته شده است.

 

کاظمیان اضافه کرد: امسال در سه نقطه از منطقه آزاد انزلی موکب صلواتی در نظر گرفته شده است و مساجد محلات منطقه نیز مراسم عزاداری را به صورت روزانه برپا می‌کنند.

 

سازمان منطقه آزاد انزلی دارای ۱۴۹ واحد تولیدی با میزان اشتغالزایی مستقیم برای حدود چهار هزار نفر در ۲ شهرک صنعتی و خارج از آن است و هم‌اکنون مراحل احداث سومین شهرک صنعتی منطقه در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین با مساحت ۵۰ هکتار در دست انجام است که علاوه بر افزایش ۲ برابری وسعت صنعتی منطقه، ضریب اشتغالزایی و واحدهای تولیدی را به چند برابر افزیش می‌دهد. منطقه آزاد تجاری، صنعتی انزلی، تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه خزر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار