کد خبر : 101852
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402- 04: 22

سرپرست منابع طبیعی گیلان:

مهار کامل حریق در ۳ شهرستان گیلان / ۱۵ هکتار اطفا شد

مهار کامل حریق در ۳ شهرستان گیلان / ۱۵ هکتار اطفا شد

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از اطفای حریق ۱۵ هکتار از اراضی جنگلی این استان خبر داد و گفت: حریق در ۳ شهرستان گیلان مهار شده است.

به گزارش گیلانستان، سید مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین جزئیات آتش سوزی در جنگل‌های گیلان اظهار کرد: حریق تمامی عرصه‌های جنگلی گیلان به صورت کامل مهار شده است.

 

وی از اطفای حریق ۱۵ هکتار از اراضی جنگلی گیلان خبر داد و افزود: حریق در عرصه‌های جنگلی سه شهرستان شفت، رشت و لاهیجان اتفاق افتاد.

 

سرپرست منابع طبیعی گیلان با اشاره به گرم شدن هوا و وزش باد گرم در استان بیان کرد: افزایش دما و وزش باد و سهل انگاری‌های احتمالی از سوی افراد منجر به حریق در نقاط جنگلی شده است.

 

رضوی با بیان اینکه حریق در سه شهرستان گیلان مهار شده است، گفت: با کمک عوامل حفاظت منابع طبیعی، گروه‌های مردمی و بسیج حریق جنگل‌های شفت، رشت و لاهیجان مهار شد.

 

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از روشن کردن حریق در جنگل‌ها افزود: با توجه به شرایط جوی و وزش باد شدید و گرم عرصه‌های جنگلی با کوچک‌ترین حریق در معرض آتش سوزی هستند و از این رو انتظار می‌رود مردم نسبت به روشن کردن آتش در مناطق جنگلی بپرهیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار