کد خبر : 105028
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402- 46: 12

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به آماده باش آتش نشانان در شب گذشته، گفت: سه آتش سوزی مهیب هم زمان در سه نقطه متفاوت شهر رشت رخ داد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی امروز ۲۴ اسفندماه با اشاره به آماده باش کامل آتش نشانان رشت در شب گذشته، اظهار کرد: سه آتش سوزی مهیب هم زمان در سه نقطه متفاوت شهر رخ داد.

 

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

 

وی درباره مناطق این آتش سوزی‌ها، افزود: آتش سوزی نخست دو مغازه در ساعت چهار و چهار دقیقه در منطقه دیانتی بود، آتش سوزی دوم نیز دو خانه ویلایی در ساعت چهار و پنج دقیقه در منطقه سیاه اسطلخ و سومین مورد دو خانه ویلایی در ساعت چهار و ۵۱ دقیقه در منطقه احمد گوراب بود.

 

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه در تمام این آتش سوزی‌ها پشت بام‌های بهم چسبیده(بدون دیوار آتش بر) وجود داشت، گفت: در مجموع ۷۰ آتش نشان بوسیله ۲۶ خودروی عملیاتی مهار آتش را در این مناطق انجام دادند.

 

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

 

به گزارش گیلانستان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی رشت، مومنی با بیان اینکه علت آتش سوزی‌ها در دست بررسی است، از تلاش تک تک آتش نشانان و افسران ارشد که پس از دو شب آماده باش منتهی به چهارشنبه آخر سال، شب گذشته نیز در خدمت شهر بودند و دلیرانه در کنار هم برای داشتن یک تیم عملیاتی موثر تلاش داشتند، تقدیر کرد.

 

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود…

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار