کد خبر : 90494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402- 34: 21

معاون اقتصادی استاندار گیلان:

مولدسازی نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های عمرانی گیلان دارد

مولدسازی نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های عمرانی گیلان دارد

.

به گزارش گیلانستان؛ دکتر سید محمد اسحاقی ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ویدئو کنفرانسی وزیر اقتصاد و دارایی با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی(ع) و قبولی طاعات و عبادات  اظهار کرد: طرح مولدسازی اموال دولت در استان‌ها یک اقدام بسیار خوب در راستای استفاده بهینه از اموال بلااستفاده دولتی است.

 

وی ادامه داد: این طرح در عین حال با برخی از ماده و تبصره‌ها به مانند بند(ح) تبصره ۱۱ قانون بودجه تناسبی ندارد که لازم است تعیین تکلیف شود.

 

وی با بیان اینکه مولدسازی را به معنای فروش اموال دولتی نیست، گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت یعنی ثروت افزایی و افزایش بهره وری این دارایی‌ها که این مهم در گیلان به منظور نیل به اهداف معین شده در حال انجام است‌.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تعیین تکلیف اموال مازادی که در استان‌ها به ویژه استان گیلان دارای مجوز فروش هستند، بیان کرد: در خصوص اموال مازاد که دارای مجوز هستند لازم است تعیین تکلیف شود به جهت اینکه برخی از این اموال در گذشته مجور فروش گرفته و ما می‌توانیم آن اموال را به فروش برسانیم ولی برخی‌ها معتقدند که باید طبق قانون بودجه عمل کرده و آن مسیر را طی کنیم.

 

دکتر اسحاقی همچنین‌ با درخواست از وزارت اقتصاد در خصوص افزایش سهم ۵۰ درصدی مولدسازی اموال دولتی در استان‌ها گفت: تمام انگیزه استان‌ها این است که از طرح مولدسازی استفاده کرده و پروژه‌های عمرانی خود را با سرانجام برسانند که نیاز سهم استانها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار