کد خبر : 84317
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401- 47: 11

مکان ساخت پروژه های ۱۵۰۰متقاضی طرح ملی مسکن گیلان مشخص شد

مکان ساخت پروژه های ۱۵۰۰متقاضی طرح ملی مسکن گیلان مشخص شد

.

به گزارش گیلانستان، حامد دائمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۸ هزار و۴۱۳ نفر در شهر های زیر یکصد هزار نفر استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد هشت هزار و ۳۲۲ نفر تایید نهایی شدند.

 

وی با بیان اینکه تخصیص پروژه بر اساس آورده متقاضیان و تامین زمین انجام می شود، عنوان کرد: تاکنون هفت هزار و ۹۲۹ نفر آورده اولیه خود را واریز کردن بنابراین باید برای آنها تخصیص پروژه انجام شود که تاکنون پروژه های یک هزار و ۵۰۰ متقاضی تعیین شده است.

 

دائمی افزود: تا کنون ۲۹ هکتار برای شهرهای زیر یکصد هزار نفر در قالب ۲ هزار و ۹۸۳ واحد در ۱۲ شهر و ۱۹ پروژه اختصاص یافته است که یک هزار و۶۶۲ واحد به صورت گروههای ساخت و یک هزار و ۳۹۲ واحدبه صورت بنیاد ساخت است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه علاوه بر شهرهای زیر یکصد هزار نفر، بنیاد مسکن پروژه ۶۲۴ واحدی شهر رشت با پیشرفت متوسط ۱۸ درصد و ۳۶ واحدی انزلی با پیشرفت ۴۵ درصد از پروژه های نهضت ملی مسکن را برعهده دارد، پیش بینی کرد که دهه فجر امسال حدود ۲ هزار واحد از واحدهای در اختیار بنیاد مسکن به بهره برداری برسد.

 

به گزارش ایرنا، در مجموع ۱۰۸ هزار و ۱۲۲ متقاضی در طرح نهضت ملی در گیلان ثبت نام کردند که تا کنون ۲۹ هزار و ۱۵۱ نفر واجد شرایط قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار