کد خبر : 12877
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 04: 11

نتیجه مناظرات معطوف به تخریب نامزدهای انتخابات شد/ سبک و سیاق مناظرات را نپسندیدم

نتیجه مناظرات معطوف به تخریب نامزدهای انتخابات شد/ سبک و سیاق مناظرات را نپسندیدم

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرای روند مناظرات و نتایج آن، گفت: نتیجه مناظرات زنده انتخابات ریاست جمهوری معطوف به تخریب نامزدها شد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی در گفتگویی، با انتقاد از اینکه فضای مناظرات تلوزیون، فضای درخور و شایسته ای نبوده، اظهار داشت: من از ابتدا با روند مناظرات زنده تلوزیونی مخالف بودم چون می دانستم مناظره مستقیم در جهت تخریب است و به  فضاهای حاشیه ای می رود.

وی با بیان اینکه سبک و سیاق مناظره را نپسندیدم، افزود: بسیاری از بد اخلاقی ها و بسیاری از فضاهای غیر ارزشی و غیر کارشناسی در مناظره ها مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بهتر بود مناظره به صورت ضبط شده پخش می شد، گفت: اگر مناظره ها غیر مستقیم مطرح می شد، به ناچار کاندیداها به سوالات مطرح شده پاسخ می دادند و کمتر به تخریب چهره ها می پرداختند و ارائه برنامه می کردند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نتیجه مناظرات را به تخریب نامزدها معطوف دانست و اظهار کرد: چون مناظره مستقیم بود، کاندیداها به جای اینکه به سوالات پاسخگو باشند و برنامه محور باشند و اراده برنامه داشتند، وارد فضای سیاسی شدند و تخریب همدیگر را پیشه قرار دادند./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار