کد خبر : 45137
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398- 33: 11

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

نخستین مهرواره استانی سرود (آفرینش) در گیلان برگزار می‌شود

نخستین مهرواره استانی سرود (آفرینش) در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود (آفرینش) با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در این استان خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی ۵ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان اسفندیار ضیایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین دوره مهرواره استانی سرود (آفرینش) در استان گیلان، افزود: فرصت‌سازی برای هم‌افزایی، افزایش نشاط در مخاطبان و کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از اهداف این برگزاری مهرواره است.

وی با بیان اینکه در این رویداد هنری گروه‌های سنی ۶ تا ۱۶ سال و مربیان را از شرکت‌کنندگان هستند، افزود: ۱۶ گروه «سرود نمایش» از ۱۲ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این مهرواره به هنرنمایی خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان با تأکید بر لزوم خواندن سرود و حرکات نمایشی در خدمت آن از ملاک‌های انتخاب سه اثر برگزیده استانی از سوی داوران و ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران است، گفت: پس از به‌گزینی، ۷ اثر به همراه یک اثر از استان میزبان، به مرحله کشوری این رویداد هنری راه خواهند یافت.

ضیایی در ادامه به میزبانی گیلان در مرحله کشوری مهرواره سراسری سرود (آفرینش) ۱۴ تا ۱۶ اسفند امسال اشاره و تصریح کرد: پیشینه غنی فرهنگی و ظرفیت‌های گسترده این دیار، فرصتی مغتنم برای برگزاری این مهرواره است و از همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد برای رشد و بالندگی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار