کد خبر : 38413
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398- 45: 17

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

نسخه‌ پزشکی در گیلان الکترونیکی می‌شود

نسخه‌ پزشکی در گیلان الکترونیکی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طی ماه‌های آینده نسخه‌نویسی الکترونیک به‌طور کامل جایگزین نسخه‌نویسی سنتی می‌شود و استان گیلان در این زمینه پیشتاز است.

به گزارش گیلانستان شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در جشنواره آموزشی شهید مطهری در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای آزمون الکترونیک جزء برترین‌های ایران بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک به‌عنوان مهم‌ترین برنامه در این دانشگاه در دستور کار قرار گرفت ابراز داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظام ارجاع الکترونیک نیز جزء ۳ دانشگاه برتر کشور است.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به ضرورت نسخه‌نویسی الکترونیک توسط پزشکان خاطرنشان کرد: امیدواریم که طی ماه‌های آینده نسخه‌نویسی الکترونیک به‌طور کامل جایگزین نسخه‌نویسی سنتی شود و البته دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این زمینه نیز جزء دانشگاه‌های برتر کشور است.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شرایطی اتفاق افتاد که تمامی کارکنان این دانشگاه تمام توان خود با استفاده از مزایا و امکانات به کار گرفتند گفت: پروژه‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح ملی اجرا می‌کند با برند گیلانی نام‌گذاری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه پروژه نظام ارجاع را با عنوان پروژه نظام ارجاع مارلیک و با برند گیلانی نام‌گذاری کردیم اظهار داشت: اجرای پروژه‌های متعدد با نشان گیلانی، سطح توان و استعدادهای موجود در استان گیلان را در سطح ملی نشان می‌دهد.

یوسف‌زاده چابک با بیان اینکه پروژه شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان همراه با عنوان سپیدرود نام‌گذاری شد ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای ۱۰۴ سامانه است و این دانشگاه بر روی تکنولوژی جریان دیتا با وسواس و دقت زیاد در حال کار کردن است.

وی سرمایه‌گذاری بر روی جریان دیتا را جزء ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز یکی از رسالت‌هایی که بر عهده ما و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است در حقیقت رشد و بالندگی و ادامه‌ روند پیشرفت در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه چیزی قابل مدیریت‌کردن است که قابل اندازه‌گیری باشد تصریح کرد: اگر امروز در حال سرمایه‌گذاری بر روی جریان دیتا هستیم در حقیقت هدفمان مدیریت و تفکر صحیح در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روند توسعه و پیشرفت این دانشگاه در استان خاطرنشان کرد: در این مسیر بسیار الزامی و ضروری است که اساتید همواره دست نیروهای جوان را بگیرند و به آنان کمک کنند.

به گزارش تسنیم، دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای ۴۵۷ عضو هیئت علمی است که در جشنواره امروز از ۱۹ نفر از اساتید نمونه و اعضای هیئت علمی منتخب، ۱۲ نفر از اعضای هیئت علمی بازنشسته شده دانشگاه و از ۲۱ نفر از اساتید جهت ارتقاء علمی آنان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار