کد خبر : 48440
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398- 32: 16

نصب شیر آب جهت شستشوی دست‌ها در سطح شهر تالش

نصب شیر آب جهت شستشوی دست‌ها در سطح شهر تالش

شهرداری تالش علاوه بر ضدعفونی اماکن و سطح شهر با نصب شیر آب در مقابل شهرداری این شهر امکان شستشوی دست و صورت برای مراجعین و شهروندان را فراهم کرده است.

به گزارش گیلانستان با شیوع ویروس کرونا در گیلان و به‌ویژه در شهرستان تالش گروهای مختلف مردمی و نهادهای دولتی و غیردولتی هرکدام با روش‌ها و اقدامات مختلف  سعی در مقابله با این ویروس دارند.

علاوه بر اقدامات فوق یکی از اصلی‌ترین راهکارهای مقابله با این ویروس رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست و صورت با آب و صابون است.

در این میان شهرداری تالش علاوه بر ضدعفونی اماکن و سطح شهر با نصب شیر آب در مقابل شهرداری این شهر امکان شستشوی دست و صورت برای مراجعین  و شهروندان را فراهم کرده است.

 انتظار می‌رفت در نقاط دیگر شهر تالش نیز شاهد نصب شیر آب برای نظافت و شستشوی دست‌ها باشیم که متأسفانه شاهد آن نبودیم که گلایه شهروندان را در پی داشته است.

شهرام غنی زاده در این رابطه به خبرنگار فارس در تالش اظهار کرد: طبق برنامه در چندین نقطه شهر به‌ویژه در مقابل پاساژها به دنبال نصب شیر آب هستیم و هرکدام از مغازه‌داران و مالکان پاساژها  اعلام آمادگی کنند شهرداری آمادگی نصب این شیرها را دارد.

شهردار تالش با تأکید رعایت بهداشت فردی توسط همگان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار به دنبال نصب این شیرها در مقابل اماکن دولتی و ادارات و برخی بانک‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست و صورت با آب و صابون در جلوگیری از انتشار این ویروس بسیار مؤثر است، افزود: از مردم عزیز خواهشمندیم تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و اماکن پرتردد جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار