کد خبر : 102071
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402- 15: 12

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

نقشه مهندسی فرهنگی استان ترسیم شود/ پرهیز از عملکرد جزیره‌ ای

نقشه مهندسی فرهنگی استان ترسیم شود/ پرهیز از عملکرد جزیره‌ ای

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر لزوم تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان در جهت هم‌افزایی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ ای تاکید کرد.

به‌گزارش گیلانستان، محمد مهدی نیازمند صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان اظهار کرد: تقویت نگاه هم‌افزا، نقش به سزایی در جهت دهی به برنامه‌ها و بهره‌مند سازی جامعه از برکات حرکت‌های فرهنگی و هنری دارد.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر لزوم تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان در جهت هم‌افزایی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای تاکید کرد و افزود: لازمه کار فرهنگی ثمر بخش، هدف گذاری، برنامه‌ریزی و استمرار است.

 

نیازمند به فعالیت‌های کودک و نوجوان محور و جشنواره‌های کانون پرورش فکری اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها ابزاری برای انتقال مفاهیم مبتنی بر ارزش‌های ایرانی و اسلامی است و بر همین اساس نیز همراهی با این حرکت‌های فرهنگی ضرورت دارد.

 

وی بر اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و توجه به پیوست‌های فرهنگی در طرح ریزی برنامه های دستگاه ها و گروه های مردم‌نهاد تاکید کرد و افزود: تاکید کرد و گفت: آگاه سازی و جلب نظر مخاطب پیش نیاز توفیق در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری است.

 

نیازمند بر لزوم بستر سازی جهت تشریح جشنواره‌های هنرهای‌نمایشی و سرود کانون در شبکه استانی تاکید کرد و گفت: همراهی دستگاه‌ها طی برگزاری و مشارکت حداکثری در تولید محتوا و ارائه آثار در این بخش اهمیت دارد.

 

وی از رایزنی برای برگزاری آئین پایانی این رویدادها در مکانی شایسته و مناسب خبر داد و افزود: حمایت حداکثری متولیان حوزه فرهنگ استان برای دست یابی به اهداف برگزاری جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی کانون حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار