کد خبر : 46740
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398- 44: 16

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تأکید کرد:

نقش مهم کودکان و نوجوانان در توسعه و آبادانی ایران

نقش مهم کودکان و نوجوانان در توسعه و آبادانی ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تأکید کرد: کودکان و نوجوانان ایران اسلامی باید با تکیه بر قلم و کسب علم در مسیر توسعه و آبادانی این کشور گام بردارند.

به گزارش گیلانستان پیش از ظهر شنبه اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همراه جمعی از اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در گلزار شهدای سلیمان داراب شهر رشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و برنامه‌های این کمیته برای این ایام رسماً آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیت تأثیرگذار در قرن معاصر است، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات بزرگی در ایران بودیم.

اسفندیار ضیایی با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، افزود: حضور گسترده مردم در مراسم وداع با سردار سلیمانی بیان‌گر قدرشناسی ملت از تمام شهیدان است که نقشی ماندگار در هویت بخشی به مردمان این سرزمین ایفا کرده‌اند.

وی در ادامه به نقش کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را در حرکت رو به رشد انقلاب اشاره کرد و گفت: دفاع از آرمان‌ها، محدود به نقش‌آفرینی در جبهه‌ها نیست و کودکان و نوجوانان ایران اسلامی باید با تکیه بر قلم و تحصیل علم در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

هم‌خوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سرود اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت و نونهالان مهدهای کودک، قصه‌گویی و خوانش شعر، سردادن شعارهای انقلابی و گلباران گلزار شهدا از سوی کودکان، دیگر برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار