کد خبر : 46948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398- 56: 16

«نمایشگاه مدرسه انقلاب» اهداف جمهوری اسلامی را برای دانش‌آموزان تبیین می‌کند

«نمایشگاه مدرسه انقلاب» اهداف جمهوری اسلامی را برای دانش‌آموزان تبیین می‌کند

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: بیان دستاوردهای انقلاب و تبیین جایگاه فعلی جمهوری اسلامی در جهان و بیان اهداف پیشروی انقلاب، از اهداف نمایشگاه مدرسه انقلاب است.

به گزارش گیلانستان اسماعیل جانعلی‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دبیرستان قدس سپاه در رشت با اشاره به ویژگی‌های این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه دانش‌آموزی با محوریت گفتمان انقلاب و به‌صورت خودجوش توسط دانش‌آموزان و با کمک مربی انجمن‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور بیان کرد: بیان دستاوردهای گام نخست انقلاب، تبیین جایگاه فعلی جمهوری اسلامی در جهان، بیان اهداف پیشروی انقلاب، بیان سیره و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اشاره به اتفاقات و تاریخ انقلاب از محورهای نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب است‌.

وی با تاکید بر اینکه تعداد دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت‌کننده در نمایشگاه مدرسه انقلاب یکسان و برابر است خاطرنشان کرد: امسال بخش ویژه مدارس دخترانه و مدارس پسرانه با عنوان دختران تمدن‌ساز و پسران حماسه‌ساز در این نمایشگاه تشکیل شد و شرایط نمایشگاه هر سال متفاوت برگزار می‌شود.

جانعلی‌پور ابراز داشت: نمایشگاه مدرسه انقلاب تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد و در اختتامیه گزارشی از نمایشگاه توسط دانش‌آموزان تدوین می‌شود که ابتدا تحت داوری در استان گیلان و شهرستان قرار می‌گیرد و سپس آثار برتر برای داوری در سطح ملی ارسال می‌شوند و از نفرات برگزیده در هر بخش نیز تقدیر به‌عمل می‌آید.

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور به فرهنگ و تمدن غنی و کهن استان گیلان اشاره کرد و عنوان داشت: نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان گیلان همواره از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و جزو یکی از عناوین برگزیده در سطح داوری ملی است.

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه نوعی حرکت فرهنگی جهت کمک به آموزش‌وپرورش است و باعث می‌شود باری از دوش این سازمان برداشته شود زیرا تأثیر گروه همسالان بیشتر از تأثیرپذیری از گروه مرجع است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار